
Q&A Ways2go: Probeer een elektrische deelscooter
Bekijk hier de antwoorden op de veelgestelde vragen over de Probeer een deel e-scooter actie.
Mijn code werkt niet
De actie Probeer een elektrische deelscooter is bedoeld voor nieuwe gebruikers. Heb jij al een account? Dan werkt de code niet.
Heb je een nieuw account en werkt de code nog steeds niet? Stuur dan een e-mail naar info@ways2go.nl.
Ik heb geen e-mail ontvangen
Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je spam. Het kan zijn dat de e-mail daar geland. Kun je in de spam ook geen e-mail vinden? Stuur dan een e-mail naar info@ways2go.nl.
Ik heb een vraag over het registratieproces
Voor vragen over het registratieproces willen wij je vragen om contact op te nemen met de deelscooteraanbieder.
felyx: klantenservice@felyx.nl
GO Sharing: info@go-sharing.nl
Check: support@ridecheck.app
Ik heb een klacht over de deelscooter
Voor klachten over de deelscooter willen wij je vragen om contact op te nemen met de deelscooteraanbieder.
felyx: klantenservice@felyx.nl
GO Sharing: info@go-sharing.nl
Check: support@ridecheck.app
Ik heb een vraag over de app
Voor klachten over de deelscooter willen wij je vragen om contact op te nemen met de deelscooteraanbieder.
felyx: klantenservice@felyx.nl
GO Sharing: info@go-sharing.nl
Check: support@ridecheck.app