Factsheets Hybride vergaderen
De afgelopen maanden hebben we onbedoeld meegedaan aan het grootste (thuis)werk experiment ooit. Want door de intelligente lockdown heeft Nederland in een keer ervaren, hoe het is om vaker vanuit huis te werken en te vergaderen. Dit ging ons eigenlijk relatief gemakkelijk af. Omdat we dit allemaal grotendeels individueel in ons eigen huis deden. Inmiddels vergadert een deel van de werknemers weer op kantoor en is een deel thuis gebleven. Deze vorm noemen we hybride vergaderen. Uiteraard is deze manier van vergaderen prima te doen, als je er wel wat voor regelt.
Daarom helpen we werkgevers en werknemers graag op weg, aan de hand van verschillende factsheets. Hiermee leggen we uit wat hybride vergaderen nu precies is. En geven we ook nog eens tips en tricks, voor de voorzitter en de deelnemers van een hybride vergadering. Download de factsheets hieronder en veel succes toegewenst!

Factsheet: Hybride vergaderen veranderaanpak (met tips)
Downloaden hier de factsheet met uitleg over hybride vergaderen en algemene tips.
Factsheet: Hybride vergaderen tips voor de voorzitter
Downloaden hier de factsheet met tips en tricks voor de voorzitter van de vergadering.